بهترین دکتر پوست و مو در تهران

مشکلات پوستی
آنچه می خوانید...

رسیدگی به پوست و مو همواره جزو مهم ترین نکاتی بوده و است که برای زیباتر به نظر رسیدن مورد توجه خانم ها و آقایان بسیاری قرار دارد. از همین رو همه ما حداقل یک بار در طول زندگی خود، به دنبال بهترین دکتر پوست و مو بوده ایم. اما چقدر موفق به یافتن او شده ایم؟ یک پزشک خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا به عنوان بهترین شناخته شود؟ در ادامه می خواهیم درباره برخی از ویژگی ها و نکاتی که حین انتخاب پزشک باید به آن ها توجه کنید، صحبت نماییم.

نمونه کار کاشت مو
تصویر فوق نمونه کاری از کاشت موی یکی از مراجعین آقا است که توسط دکتر صفیه چعباوی زاده انجام شده است.

بهترین دکتر پوست و مو، چه ویژگی هایی دارد؟

اولین نکته ای که باید برای انتخاب پزشک در نظر داشته باشیم، این است که سوابق درخشان و موفقی در زمینه مربوطه داشته باشد. به علاوه برخورداری از دانش تخصصی، یکی دیگر از مهم ترین مولفه هایی است که باید در نظر داشت.

پوست و مو حساس ترین و مهم ترین ارکان بدن هستند که کوچک ترین تغییراتی در سیستم بدن، می تواند آن ها را دچار اختلال نماید. از همین رو یک متخصص پوست و مو نیاز است که بتواند با بررسی تمام جزئیات لازم در زندگی فرد، بهترین روش درمان را برای جوانسازی پوست و احیای مو به کار گیرد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک متخصص پوست و موی خوب باید داشته باشد این است که با بیمار خود صادقانه رفتار کند. به عنوان مثال اگر فرد برای مشکل پوستی خود روش درمانی را مد نظر دارد که انجامش برای او فایده ای ندارد، پزشک باید صریحا به او اعلام نماید و در عوض روشی مناسب را به او پیشنهاد کند.

از طرفی لازم است بگوییم که پزشک باید بتواند بدون تحمیل کردن نظر خود و با ارائه دلایل منطقی، فرد را مجاب و یا منصرف از انجام کاری کند.

همچنین می توانید با افرادی که تحت درمان پزشک مورد نظر شما بوده اند نیز مشورت کنید و از تجربیات آن ها نیز بهره مند شوید. این کار به شما کمک می کند که بتوانید به طور کلی از تجربه و مهارت پزشک، مطلع شوید.

اهمیت انتخاب پزشک خوب برای مشکلات پوست و مو

همان طور که گفتیم پوست و پس از آن مو، در اثر کوچک ترین تغییراتی که در روند معمول زندگی فرد ایجاد می شود، تحت تاثیر قرار می گیرند. اغلب این تاثیرات منفی هستند و از همین رو نیاز به یک متخصص پوست و موی خوب، همواره احساس می شود.

نکته ای که وجود دارد این است که نمی توان به هر پزشکی برای این مشکلات مراجعه کرد. یعنی قبل از اقدام به هر کاری باید از تجربه و مهارت پزشک مطمئن شویم و سپس تصمیم گیری نماییم.

اینکه پزشک از چه دستگاه و موادی برای فرآیندهای مختلف استفاده می کند، روش های درمانی او چیست و مواردی از این قبیل، همگی جزو مولفه های مهمی است که می تواند نتیجه حاصل از درمان را نیز بسیار بهبود بخشد.

چنانچه مواد و دستگاه های مورد استفاده، مرغوب نباشند ممکن است تاثیری کاملا عکس بر جای بگذارد و موجب تخریب پوست، مو و نواحی تحت درمان گردد.

عواقبی که می تواند در صورت تصمیم گیری عجولانه برای انتخاب پزشک پوست و مو رخ دهد عبارتند از عفونت، ریزش مو، تورم و کبودی، التهاب، قرمزی، خونریزی و … . بنابراین بهتر است قبل از هر گونه اقدام، به طور کامل تحقیقات لازم را انجام دهید.

خدماتی که توسط دکتر صفیه چعباوی زاده ارائه می شود

یکی از بهترین متخصصانی که در زمینه پوست، مو و زیبایی در تهران فعالیت می کند، دکتر صفیه چعباوی زاده است. ایشان در زمینه مذکور دارای کارنامه ای بسیار درخشان هستند و می توانید با اطمینان کامل خود را به دستانشان بسپارید.

در ویدئوی زیر، می توانید رضایتمندی یکی از مراجعین دکتر صفیه چعباوی زاده برای رفع لک های صورت با لیزر را مشاهده نمایید.

 

برخی از خدماتی که توسط خانم دکتر صفیه چعباوی زاده ارائه می شوند را در ادامه بیان می کنیم.

  • برداشتن خال و تتو با لیزر
  • تزریق ژل برای رفع خطوط خنده و اخم
  • تزریق ژل گونه و لب
  • تزریق ژل برای رفع چین و چروک صورت
  • تزریق بوتاکس به پیشانی، خطوط بین ابرو و اطراف چشم ها
  • رفع تعریق زیاد توسط بوتاکس
  • لیزر موهای زائد
  • جوانسازی پوست با لیزر هایفو RF و …
  • تزریق چربی به صورت، دست ها و ژنیتال
  • درمان ریزش و جوانسازی پوست با مزوتراپی
  • مروتزاپی غبغب
  • کاشت مو و ابرو
  • لیفت صورت با نخ
  • میکرودرم

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات دکتر، با شماره تلفن های مندرج در انتهای صفحه تماس بگیرید.

جوانسازی پوست

پیری و افزایش سن از مهم ترین عواملی است که پوست دچار شلی ،افتادگی و چین و چروک وخطوط در اطراف لب و چشم و حتی افتادگی پلک می شود . البته عوامل دیگری چون نور آفتاب و ژنتیک نیز در بروز این عوامل بی تاثیر نیست. دکتر صفیه چعباوی زاده مثل همیشه با روش های نوین خود بهترین راه را برای برطرف کردن مشکلات پوستی و جوانسازی پوست مراجعه کنندگین برمیگزیند.

درمان مشکلات  موی سر و ابرو

یکی دیگر از خدمات دکتر صفیه چعباوی زاده درمان کم پشتی و ریزش موی سر و ایرو می باشد. دکتر صفیه چعباوی زاده با بهره گیری از علم روز دنیا و همچنین  با استفاده از تجارب خود، بهترین و سریع ترین روش را برای مشکلات مربوط به مو از جمله کم پشتی، ریزش مو و… را در نظر می گیرد و با دارو درمانی، به تقویت ریشه های موی شما کمک م کند. و حتی کسانی که به دلایل مختلف ژنتیکی یا طبیعی از تاسی  تمام یا بخشی از موی سر و حتی ابرو رنج میبرند با مراجعهبه دکتر چعباوی زاده می توانند به نتیجه مطلوب و دلخواه خود برسند.

لیزر موهای زائد

از آنجایی که یکی از دغدغه های افراد موهای زائد صورت و بدن و همچنین نارضایتی از روش های موقت اصلاح  می باشد. به دنبال دائمی ترین و سریع ترین روش برای برطرف کردن موهای زائد خود در نواحی صورت و بدن خود می باشند ، لیزر موهای زائد را انتخاب کرده اندوچرا که لیزر موهای زائد مطمعئن ترین ودائمی ترین وحتی رضایت بخش ترین روش برای از بین بردن موهای زائد شناخته شده است که افراد زیادی را به سمت خود سوق داده است.

دکتر صفیه چعباوی زاده با استفاده از دستگاه های برند و پرقدرت لیزر موهای زائد توانسته رضایت مراجعه کنندگان خود را جلب نماید.

درمان مشکلات پوستی و جای جوش و آکنه

دکتر صفیه چعباوی زاده یکی از پزشک های برتر در زمینه درمان مشکبلات پوستی و جای جوش و آکنه و برطرف کردن  لک و کک و مک صورت می باشد.در صورتی که تمایل دارید در زمینه مشکلات پوستی خود از دکتر صفیه چعباوری زاده مشاوره و راهنمایی بگیرید می توانید از طربق روش های ارتباطی ذکر شده، با ایشان مشکلات خود را مطرح نمایید.

مهم ترین معیار در انتخاب متخصص خوب پوست و مو وزیبایی

یکی از معیارهای مهمی که در انتخاب یک متخصص پوست ، مو و زیبایی اهمیت زیادی دارد ، دقت در تشخیص مشکل پوستی بیمار می باشد . یک متخصص پوست زمانی می تواند روش درمانی مناسبی را برای بیمار خود در نظر بگیرد که با تمام بیماری ها و مشکلات پوستی اطلاعات و تجارب لازم را داشته باشه باشد و همچنین با پیشرفت علم پزشکی نیز اطلاعات خود را بروز نماید .
یک متخصص پوست و موی خوب باید برحسب نیازهای پوستی ، اصلی ترین و موثر ترین روش را برای جوانسازی پوست در نظر بگیرد و در پایان دوره درمانی بهترین نتیجه را به بیمار خود هدیه دهد.

نتیجه گیری 

در این مقاله  حدالامکان سعی بر این شد که مهمترین ویژگی یک  متخصص خوب در زمینه  پوست و مو را ببرسی نماییم تا شما کاربران گرامی بتوانید با آگاهی هر چه بیشتر و فراغ بال بهترین پزشک پوست ومو را انتخاب نمایید و همچنین برخی از  از خدمات دکتر افشارخاص متخصص پوست در تهران  را برای شما عزیزان معرفی کردیم.

راههای ارتباطی دکتر صفیه چعباوی زاده

شما می توانید جهت مشاوره درباره مشکلات پوستی، روش های جوانسازی ، رفع چین و چروک و زیبا سازی از دکتر صفیه چعباوی زاده  متخصص پوست  و مو و زیبایی و لیزر از روش های زیر در ارتباط باشید:

  • آدرس مطب:

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، نبش خیابان ناصری، پلاک ۸۴، طبقه ۳، کلینیک اکسیر

  • شماره های تماس:

۸۸۲۰۹۵۵۱- ۸۸۱۹۱۹۷۵(۰۲۱)

  • پست الکترونیکی:

info@drchabavizadeh.ir

اشتراک گذاری مطلب: 

دکتر صفیه چعباوی زاده

متخصص پوست و مو 20 سال سابقه در درمان بیماری های پوست و مو تربيت تيم جراحي مجرب در زمينه كاشت مو و استفاده از تكنولوژي های روزدنيا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 9 =

آنچه می خوانید